person בשיתוף Vigo מקבוצת "יפעת" ההאשטג ששינה את ההיסטוריה Metoo# הוא הקמפיין הגדול ביותר בהיסטוריית הרשתות החברתיות
בעל עסק? קבל את המדריך לשימור לקוחות בחמישה צעדים בעל עסק? קבל את המדריך לשימור לקוחות בחמישה צעדים. הסטטיסטיקות ונתוני הפתיחה אינם מעודדים במיוחד בעבור בעלי עסקים קטנים ובינוניים השואפים לצמוח ולשגשג * אולם, בעזרת קצת למידה
person שחר גור, מנהל מחלקת מחקר הדרישה להתערבות ממשלתית בענפי המשק – דעת קהל וסיקור תקשורתי ניתוח מיוחד של השיח התקשורתי ועמדות הציבור מעיד על קשר הדוק בין השניים בנושאים הכלכליים צרכניים המטרידים את אזרחי ישראל.
person יפעת בקרת פרסום דירוג הפרסום של שנת 2018 רשתות השיווק מרחיבות את ליבות העסקים שלהם בכניסה לתחומים אסטרטגים חדשים, הטלוויזיה הרב ערוצית ממשיכה לבלוט בפרסום עקב התבססות סלקום ופרטנר TV ותחום הביטוח מקבל זריקת מרץ פרסומית