מדיה חברתית היא זירה דינמית ומשמעותית המשפיעה באופן הרב ביותר על העדפות הצרכנים והלקוחות. חברת Vigo מספקת טכנולוגיה וכלים לניטור, מחקר וניהול במדיה החברתית עבור סוכנויות דיגיטל, מנהלי מותגים, משרדי יח”צ ואנשי שיווק.

אז מה מגלה היום הרשת החברתית על המותג שלך?

באמצעות חברת הבת VIGO המפעילה מערכות ניטור וניהול מתקדמות לעולם המדיה החברתית תוכלו לקבל גישה למידע, ידע, תובנות וכלים שיסייעו לכם להוביל את הענף שלכם במדיה החברתית.

מדיה חברתית- השיווק החדש

פעילות מדיה חברתית הפכה לזירת חובה בכל חברה – החל מעסקים עצמאיים קטנים ועד למותגי הענק. בישראל, עיקר הפעילות היא בפייסבוק, באתר האינטרנט, במענה לגולשים (פורומים, בלוגים, טוויטר) ובחדירה לרשתות החדשות (אינסטגרם, וואטסאפ, לינקדאין ועוד).

פעילויות מדיה חברתית כוללות:
  • ניטור מידע במדיה החברתית
  • מחקרי שיח ברשת –  הבנת טרנדים והימנעות ממשברים
  • ניהול עמוד הפייסבוק ומענה לגולשים (Social CRM)