שינוי מתמיד הפך לחלק אינהרנטי בעולמות השיווק, יחסי הציבור, הטכנולוגיה והעולם העיסקי. שינויים אלו מחייבים שילוב של מחקר תקשורתי לצד מחקר אסטרטגי, מחקרי אפקטיביות המודדים את תדמיתם של ארגונים וחברות, כל זאת לצד ייעוץ מבוסס מחקר 360 מעלות המסמן ללקוח את הדרך

מחקר אסטרטגי ככלי תומך החלטות

מהסיבה הזו, אנחנו לא מעניקים ללקוחות שלנו רק מידע, אנו מעניקים תובנות לצמיחה.
תובנות מיוצרות על ידי ניתוח של מודיעין עסקי, זיהוי מגמות, יצירת תחזיות ואיתור הזדמנויות. כל אלו מעניקים ללקוחותינו ביטחון ומסייעים להם לתכנן קדימה.

מחקר תקשורתי ככלי ניהולי

בעידן התקשורתי הנוכחי, ניטור המידע איננו מספיק עבור גופים וארגונים המייצרים וסופגים תקשורת בהיקפים משמעותיים ואינו מאפשר הבנה אמתית של תדמית הארגון.
על כן, מדידה בזמן אמת של התכנים המתפרסמים ומשפיעים על תדמית הארגון הופכת הכרחית בניסיון לנהל את הפעילות השיווקית בפלטפורמות השונות. מחקר בנוי כהלכה יסייע לעוסקים בתקשורת לכוון את פעילותם ולהבין את השפעתם לא רק על תדמית הארגון אלא גם על יעדיו העסקיים.

פתרונות שמציעה יפעת בעולם המחקר

הפתרונות של קבוצת יפעת בתחום המחקר מבוצעים על ידי שתי חברות הקבוצה, מחקר האסטרטגי הבינלאומי מבוצע על ידי חברת אדקיט, המסייעת לארגונים מתחומי הפיננסים, הממשל, הביטחון, הקמעונאות ועוד בתכנון המהלכים האסטרטגיים שלהם. השניה היא יפעת מחקרי מדיה המתמחה זה מעל לעשור בניתוח תכנים תקשורתיים ומדידת השפעתם ה מסייעים להבנת תדמית הארגון, בחינת האפקטיביות של פעילות יחסי הציבור, הטמעת מסרים בשיח, השפעה על קהלי היעד ועוד. בנוסף, בשילוב נתוני פרסום ורשת הקיימים בחברות השונות בקבוצה ניתן ליצור מחקר אינטגרטיבי המספק תמונה רחבה על תדמית המותג בתקשורת ובציבור ואף להמשיך בליווי לחדירה לשוק או לאסטרטגיה להעמקת נתח השוק.

הפעילות בעולם המחקר כוללת בין היתר:
  • בחינת הזירה התחרותית
  • הערכת גדלי שוק וסיוע לחדירה לשוק
  • סיכומי קמפיינים ומהלכים שיווקיים
  • בחינת הזירה התחרותית
  • מדדי מיצוב והשפעה לאורך זמן
  • מחקרי 360 מקיפים לבחינת מעמד המותג