עולם הפרסום משקף פעמים רבות את ‘מצב הרוח’ הלאומי כלכלי ומספק מידע חיוני רב למפרסמים ופרסומאים. עלייה או ירידה בהיקפי הפרסום, העדפות צרכניות והתנהגות מדיה, משמשים אינדיקציה לכח הקנייה הצרכני ולנטיית הלב והכיס של הציבור כולו, ושל קהלי מטרה ספציפיים.

מתכננים את מהלכי הפרסום של מחר

קבוצת יפעת מתמחה באיסוף, מחקר וניתוח של מידע מעולם הפרסום. בעזרת מערכת ניטור מתקדמת מתעדכנים מדי יום כלל הקמפיינים הפרסומיים המתרחשים בזמן נתון בישראל מהטלוויזיה, דיגיטל (הכולל ניטור באנרים מהמדיה, ניטור ווידאו ממגוון אתרים ביניהם YouTube ו Facebook ,נתוני מובייל ממגוון אפליקציות ואתרים מותאמים), רדיו, עיתונות, שלטי חוצות וקולנוע. השירותים שמציעה יפעת לאנשי הפרסום, השיווק, המפרסמים וחברות רכש המדיה, הפכו לאורך השנים לכלי עבודה הכרחיים, בעזרתם יכולים אנשי המקצוע ללמוד, להתמצא ולעקוב בזמן אמת אחר המהלכים הפרסומיים במדיות השונות.

פרסום ומדיה- פרסום כאמצעי מיתוג ומכירות

משרדי הפרסום וגופי המדיה הינם פקטור מרכזי וחשוב לכל המפרסמים אשר מכבדים את עצמם. ישנה חשיבות עצומה להיקף הפרסום, במדיות הרלוונטיות, וזה לצד הקריאטיב, עיצוב ונראות הקמפיין.
משרדי הפרסום, המפרסמים הגדולים ומשרדי המדיה נמצאים בתחרות עצומה בינם לבין עצמם וגם מול קהל הצרכנים.
כיום בעידן הפרסום הגלובלי, אין חוקים, המידע משתנה וטכנולוגיות פרסום חדשות צצות ללא הרף.

הפעולות בעולם הפרסום והמדיה כוללות בין היתר:
  • פרסום מותגים וחברות בטלוויזיה ובעיתונות
  • פרסום קמפיינים ברשת האינטרנט באתרים מובילים
  • רכישת ובקרת מדיה