מקומך איתנו!

אנו רואים באנשים מרכיב מרכזי בהצלחת החברה, בעזרתו נוכל לשמור על קבוצת יפעת כקבוצה המובילה בתחומה.

אם את/ה מעוניין/נת ביציבות תעסוקתית, מגוון תפקידים מעניין  והזדמנות לפיתוח מסלול קריירה – מקומך איתנו!

  • מתמלל /ת חקירות-משרה חלקית

    לחברת "יפעת" דרושים /ות מתמללים /ות לתפקיד הכולל האזנה ותמלול חקירות.
    משרה חלקית בהיקף של 21 שעות שבועיות.
    3 משמרות באמצע שבוע + שישי לסירוגין.

    שעות עבודה גמישות, שילוב של משמרות בוקר וערב כולל שישי לסירוגין 07:00-12:00
    עבודה ממשרדי החברה בתל אביב.

    דרישות:

    • יכולת הקלדה מהירה ועיוורת – חובה
    • עברית ברמת שפת אם
  • רכז /ת מידע פרסומי בכיר /ה

    לחברת יפעת, המתמחה באיסוף וניתוח מידע מאמצעי התקשרות דרוש /ה רכז /ת מידע פרסומי בכיר /ה.
    התפקיד כולל ביצוע בקרה והזנת נתוני פרסום מאמצעי התקשורת, טיפול בלקוחות, הפקת דוחות, הזנת נתוני וידאו ועוד.
    העבודה בימים א- ה בין השעות 14:30 – 06:00 וימי שישי לסירוגין.

    דרישות:

    • סבלנות, יכולת לעבוד מול מחשב, עבודה עם נתונים, ראייה רוחבית, קפדנות, זריזות, ראש גדול, אחריות, אסרטיביות.
    • ידע ב- Excel ו- PP ברמה טובה

     

  • אנליסט/ית מדיה חברתית

    לחברת VIGO דרוש /ה אנליסט /ית מדיה לתפקיד מאתגר ומעניין.
    במסגרת התפקיד:
    עבודת תוכן בתחום הדיגיטל.
    ביצוע מחקרים כמותניים ואיכותניים לשיח המתנהל במדיה החברתית.
    קשר ישיר עם מנהלי שיווק ודיגיטל.
    משרה מלאה בימים א’ ה’

    דרישות:

    • תואר ראשון ממדעי החברה.
    • יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת, ניסיון בעבודה על כלי Office (וורד, אקסל, פאואר פוינט).
    • ניסיון מקצועי מתחום הדיגיטל – יתרון.
    • היכרות וניסיון עם עולם המדיה החברתית חיית רשת – חובה.
    • שירותיות ופרזנטטיביות.
    • אחריות ויכולת עבודה עצמאית עבודה בסביבת סטארט-אפ

     

  • אנליסט /ית מידע תקשורתי- תחום צרכנות ולייף סטייל

    לחברת "יפעת" העוסקת באיסוף מידע תקשורתי דרוש /ה אנליסט/ית מידע תקשורתי לדסק צרכנות ולייף סטייל.
    התפקיד מאתגר ומעניין וכולל:
    הבנת הצרכים של דוברים ואנשי תקשורת בחברות מובילות.
    אחריות על ניתוח תוכן כמותי ואיכותני של אייטמים תקשורתיים בתחומי הצרכנות (בסיוע עוזרי מחקר).
    כתיבת דו"חות טקסטואליים והפקת מצגות ללקוחות המסכמות את הפעילות התקשורתית שלהם.
    אספקת עצות והמלצות לשיפור הפעילות התקשורתית.
    אחריות על קשר שוטף עם הלקוחות, מתן שירות והעלאת רעיונות באופן תדיר.
    משרה מלאה במרכז תל אביב בין השעות 9:00-17:36.
    נא לציין ציפיות שכר- קו"ח ללא ציפיות שכר לא יענו.

    דרישות:

    • תואר ראשון בתחום מדעי החברה והיכרות עם קורסי שיטות מחקר.
    • ידע כללי נרחב, עניין רב באקטואליה והיכרות מעמיקה עם עולם התקשורת.
    • היכרות עם מחשבים ויכולת לימוד תוכנות חדשות.
    • תואר אקדמי בתחום התקשורת – יתרון.
    • יכולת קריאה מהירה ולאורך זמן, עניין ומשיכה לאקטואליה.
    • יכולת הסקת מסקנות, הבנת מגמות מתוך נתונים ויכולות כתיבת וניסוח ברמה גבוהה.
    • תודעת שירות גבוהה והבנת צורכי לקוחות.
    • יכולת לעבודה בצוות ( מקצועית וחברתית).
    • יכולת פרזנטטיבית להצגת מחקרים מול הלקוחות – יתרון.
    • אנגלית ברמה גבוהה – יתרון
  • נציג/ת שירות לקוחות

    בוא /י לעבוד בשירות לקוחות באווירה מיוחדת!
    לחברת "יפעת" המובילה בתחומה באיסוף מידע תקשורתי דרוש /ה נציג /ת שירות לקוחות טלפוני.
    התפקיד כולל מענה טלפוני ומענה בכתב לפניות של לקוחות, ממשק עם מחלקות פנים ארגוניות.
    צוות משפחתי של ארבעה נציגים.
    משרה חלקית בהיקף של 4:18 שעות עבודה ביום בין טווח השעות 08:00-17:00
    בנוסף שישי אחת לחודש.

     

    דרישות
    • ניסיון בעבודה עם לקוחות – חובה.
    • שירותיות, יוזמה, ראש גדול, סבלנות, כושר ביטוי טוב.
    • זמינות מיידת! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.