מפרסמים מובילים במגזר החרדי

עם כניסת השנה העברית החדשה, מציגה יפעת בקרת פרסום סקירה של המפרסמים המובילים והמגמות במגזר החרדי לסיכום שנת תשע"ז.

מפרסמי על:
קבוצת שטראוס היא המפרסמת המובילה והגדולה במגזר החרדי בתשע"ז עם השקעה לפרסום של כ-7.1 מיליון שקלים. המותג המוביל של קבוצת שטראוס הוא עלית עם השקעה של כ-1.2 מיליון שקלים באמצעות משרד הפרסום בולטון פוטנציאל עם הקמפיין לקפה עלית ברזילאי וקמפיין לעוגות רולדה חדשות של עלית במגוון טעמים.
במקום השני במותגי שטראוס נמצא קפה טורקי של עלית עם השקעה של כ-804 אלף שקלים באמצעות משרד הפרסום בולטון פוטנציאל עם הקמפיינים "עלית – קפה טורקי – תתעורר – רוצה לזכות בשעון יוקרתי?" "עלית – קפה טורקי – ללמוד עד עלות השחר", "עלית – קפה טורקי – טעם מנצח – מתחיל כבר בצעדים הראשונים"
במקום השלישי נמצא המותג שטראוס מילקי עם השקעה לפרסום של כ-773 אלף שקלים באמצעות משרד הפרסום בולטון פוטנציאל עם הקמפיין "שטראוס – מילקי – יש מספיק לכולם!".

במקום השני  בדירוג מפרסמי העל נמצאת קבוצת תנובה עם השקעה לפרסום של כ-6.2 מיליון שקלים. המותג המוביל הוא תנובה על השקעה של כ-3.5 מיליון שקלים באמצעות משרד הפרסום גל אורן BSD עם הקמפיינים "תנובה – הבחירה של הבית" עם מוצרי תנובה שונים, "תנובה – מבצע הכספת של תנובה" להגרלה על מגוון מוצרי תנובה, "תנובה – מוצרי חלב – חג שבועות שמח" המציע מבצעי חג לגבינות ושמנות של תנובה.

במקום השלישי נמצאת החברה המרכזית למשקאות עם השקעה לפרסום של כ-6.1 מיליון שקלים. המותג המוביל הוא טרה עם השקעה של כ-1.6 מיליון שקלים באמצעות משרד הפרסום מימד עם הקמפיינים " טרה – מוצרי חלב- שמחה לבשר על כשרות בד"ץ העדה החרדית", " קוטג' חדש – היחיד מ-100% רכיבים טבעיים", " טרה -מוצרי חלב – חג שבועות טעים ושמח!"

במקום הרביעי נמצאת קבוצת אלקטרה עם השקעה לפרסום של כ-3.8 מיליון שקלים. המותג המוביל הוא מחסני חשמל עם השקעה של כ-2.1 מיליון שקלים עם הקמפיינים "מחסני חשמל -עכשיו במחסני חשמל" "מחסני חשמל – שלם וקח" וקמפיין " מחסני חשמל – עודפים – יריד עודפים ענק".

במקום החמישי נמצאת קבוצת אסם עם השקעה לפרסום של כ-3.6 מיליון שקלים.
המותג המוביל בקבוצת אסם הוא מטרנה עם השקעה של כ-2 מיליון שקלים באמצעות משרד הפרסום בולטון פוטנציאל עם הקמפיינים " מטרנה מהדרין ספיישל עם הרכב ייחודי קל לעיכול" " מבצע הכיסאות של דייסות מטרנה" המגריל כסאות אוכל לתינוק לקונים 2 מוצרים של דייסות מטרנה." מעברות – מטרנה – מטרנה מהדרין היחידה עם רכיב ה- BIO"

במקום השישי נמצאת קבוצת יוניליוור ישראל עם השקעה לפרסום של כ-3.3 מיליון שקלים.
המותג המוביל הוא תלמה עם השקעה של כ-918 אלף שקלים באמצעות משרד הפרסום מימד עם הקמפיינים " תלמה – חטיפי דגנים – TO GO", "תלמה – דגני בוקר – גם המשפחה שלכם רוצה מקרנצ'יק?" מבצע לקונים 2 מוצרים ממגוון דגי תלמה נכנסים להגרלה לזכייה במקרן אור קולי.

במקום השביעי נמצאת קבוצת סנו עם השקעה לפרסום של כ-3 מיליון שקלים. המותג המוביל עם הוצאה של כ-631 אלף שקלים באמצעות משרד הפרסום מימד עם הקמפיין  "סנו – אפיקומן במזומן – הפסח הזה  שווה לנקות פי אלף" המאפשר לקונים ממגוון מוצרי סנו לזכות ב-1000 שקלים.

במקום השמיני נמצאת קבוצת שופרסל עם השקעה של כ-2.7 מיליון שקלים. המותג המוביל הוא יש באמצעות משרד הפרסום בולטון פוטנציאל עם הקמפיינים " יש חסד – אתה יכול להשקיע", "יש חסד – שמחת חג ביש חסד", ד "יש חסד – שווה לנסוע ל-יש חסד!.

במקום התשיעי נמצאת מכבי שירותי בריאות עם השקעה לפרסום של כ-2.4 מיליון שקלים באמצעות משרד הפרסום בולטון פוטנציאל עם הקמפיינים " מכבי שירותי בריאות – מכבי שלי – כל המשפחה חוסכת כסף כל יום כל השנה", מכבי שירותי בריאות – בלעדי למכבי שירותי רפואה דחופה קרוב לבית", "מכבי שירותי בריאות – מהיום הסל שלנו גדול יותר!".

במקום העשירי נמצאת שירותי בריאות כללית עם השקעה של כ-2 מיליון באמצעות משרד הפרסום אפיקים עם הקמפיינים " שירותי בריאות כללית – בריאות זה כללית", "שירותי בריאות כללית – כל בני ברק יודעת", "שירותי בריאות כללית – זכאי"