person רביב טל, מנכ"ל Vigo ממים אינטרנטיים: ישראל 2016 מתוך דוח מדיה 2016: התקשורת בישראל: סדרי יום, שימושים ומגמות שנת 2016 הסתמנה כשנה שבה הקצינה התחרות המסחרית בין הרשתות החברתיות הבולטות. התבססותה המהירה של סנפצ'אט, ניסיון ההתאוששות
person נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום דירוג משרדי הפרסום- חציון 1 2016 יפעת בקרת פרסום מקבוצת "יפעת", תאגיד המידע הגדול בישראל, מפרסמת את דירוג ענף הפרסום במחירים ריאליים בשקלים לסיכום החציון הראשון של שנת 2016. נתי יעקובי מנכ"ל יפעת בקרת
person רביב טל, מנכ"ל vigo המספרים שמאחורי האלימות ברשת לפני שנתיים הקימה Vigo ביחד עם קרן ברל כצלנסון אתר המודד ומקטלג בזמן אמת את היקף השיח האלים במדיה החברתית. מטרת הדו"ח היא להציב מראה קבועה, כזו שתעודד
person נתי יעקובי, מנכ"ל בקרת פרסום פרסום עיריות ומועצות מקומיות 2010 – 2016 מחקר מיוחד של יפעת בקרת פרסום, שבחן את ההשקעה בפרסום בעיריות ומועצות המקומיות בין השנים 2010-2016 ניתן לראות כי סה"כ ההוצאה הריאלית לפרסום בתחום זה היתה כ-187 מליון