מדיה חברתית

הרשת היא זירה דינמית ומשמעותית המשפיעה לאין ערוך על העדפות הצרכנים והלקוחות. חברת Vigo מספקת כלי עבור מנהלי שיווק, משרדי פרסום, סוכנויות דיגיטל, מנהלי מותג, משרדי יח”צ ועוד, על מנת לעזור להם למדוד את האימפקט של ההשקעה הכספית שלהם ברשת.

אז מה מגלה היום הרשת על המותג שלך?

באמצעות חברת הבת VIGO האוספת ומנתחת את השיח בזירות הרשת השונות (פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, פורומים, בלוגים, אתרים ועוד), תוכלו לקבל גישה למידע, ידע וכלים שיספקו לכם תובנות והמלצות שיווקיות לדיוק מהלכי פרסום ויח"צ ובכך להוביל את הענף שלכם להצלחה ולקבל יתרון משמעותי על פני המתחרים.

להבין את האימפקט

VIGO מאפשרת לך כלי לטיוב הכסף והמסרים המושקעים בפרסום כדי ליצור קורלציה בין מה שמעניין את הגולשים למה שהמותג מדבר עליו. נאפשר לך לנהל בחוכמה וביעילות את הנכסים הדיגיטליים של הארגון, תוך הבנת זירות השיח הרלוונטיות למותג ולצרכנים, ברמת ניתוח נתונים שרק מחקר איכותני יכול לספק.
בנוסף כוללים ניתוחי העומק שלנו המלצות פעולה שיווקיות על בסיס ניתוח חוזקות וחולשות, הזדמנויות ואיומים, של המותג והמתחרים.

[contact_shortcode mailto="gil_g@ifat.com" title="רוצים לקבל כלים נוספים? צרו עימנו קשר"]

פעילויות מדיה חברתית כוללות:
  • מדידת השקעה כספית מול מדידה ברשת
  • מחקרי שיח ברשת –  הבנת טרנדים והימנעות ממשברים
  • ניתוח של הנכסים הדיגיטליים של המותג והמתחרים
  • ניטור מידע ברשתות חברתיות

רוצים לקבל מידע נוסף? צרו עמנו קשר!

שליחת ההודעה נכשלה. אנא נסה מאוחר יותר או פנה למנהל האתר בשיטה אחרת.



      כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

      הרשמה לניוזלטר

        גודל פונט
        ניגודיות