בקרת פרסום

יפעת בקרת פרסום מספקת את כל המידע והכלים הדרושים לעוסקים בפרסום ומדיה ומתמחה באיסוף וניתוח מידע אודות כלל הקמפיינים הפרסומיים הנמצאים באוויר בכל רגע נתון בישראל ומנתחת ומנטרת קמפיינים משודרים בטלוויזיה, רדיו, עיתונות, שלטי חוצות, קולנוע, אתרי האינטרנט, יוטיוב ובקמפיינים ייעודיים במכשירי הסלולר.

החברה משתמשת במערכות ממוחשבות מתוחכמות שבאמצעותן מקליטה ומנטרת את הפרסומות בטלוויזיה, רדיו ומדיות נוספות ומחזיקה פאנל גולשים טכנולוגי המהווה מדגם מייצג באמצעותו נחשפת ומנטרת החברה את הפרסומות במדיה הדיגיטלית, בנוסף יפעת בקרת פרסום מציעה שירותיים יחודיים למפרסמים הכוללים התראות על עליית קמפיין מתחרה וסקרי אפקטיביות פרסום.

יפעת בקרת פרסום הוקמה בשנת 1993 עם עלייתו של ערוץ 2 לאוויר, בין לקוחותיה נמנים רוב משרדי הפרסום וקניית המדיה בישראל ועשרות מפרסמים ומכוני מחקר והיא אחת מחמש חברות אשר יחד מרכיבות את קבוצת יפעת.

[contact_shortcode mailto="gil_g@ifat.com,Amit_g@ifat.com" title="צרו עמנו קשר"]

סוגי לקוחות

  • משרדי פרסום ופרסומאים
  • מפרסמים ומנהלי שיווק
  • גופי מדיה ושידור
  • גופי רכש ומדיה

 

רוצים לקבל מידע נוסף? צרו עמנו קשר!

שליחת ההודעה נכשלה. אנא נסה מאוחר יותר או פנה למנהל האתר בשיטה אחרת.



      מוצרי ושירותי החברה

      כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך מעולם הפרסום והמדיה

      גודל פונט
      ניגודיות