מקומך איתנו!

אנו רואים באנשים מרכיב מרכזי בהצלחת החברה, בעזרתו נוכל לשמור על קבוצת יפעת כקבוצה המובילה בתחומה.

אם את/ה מעוניין/נת ביציבות תעסוקתית, מגוון תפקידים מעניין  והזדמנות לפיתוח מסלול קריירה – מקומך איתנו!

ליצירת קשר, ניתן לפנות גם במייל:  ijobs@ifat.com

  • מתרגמי/ות חקירות מערבית לעברית- ירושלים
    לחברת "יפעת" דרוש/ה מתרגם /ת ומתמלל /ת חקירות מערבית לעברית.
    משרה מלאה (42 שעות) או משרה חלקית (21 שעות שבועיות)- גמישות רבה בימים ובשעות
    משרדי החברה ממוקמים בגבעת שאול, ירושלים
    דרישות
    יכולת הקלדה מהירה – חובה.
    שליטה מלאה בשפות ערבית ועברית.
  • מנהל/ת חשבונות בצוות

    לחברת "יפעת" המובילה באיסוף מידע תקשורתי דרוש /ה מנהל /ת חשבונות.

    התפקיד כולל – פקודות יומן, קליטת חשבוניות ספקים ,התאמות בנקים, סגירת מע"מ וכו'.

    עבודה כחלק מצוות באווירה נעימה ומשפחתית.

    משרה מלאה (8:30 שעות עבודה ביום) במרכז תל אביב.

    *המשרה מתאימה לבעלי /ות ניסיון של שנה-שנתיים.

    דרישות:

    ניסיון ממשרד רואה חשבון עם ניסיון בחברות- יתרון.

    ניסיון של הנהלת חשבונות מחברה קטנה או בינונית- יתרון

    שליטה באקסל – יתרון.

    שליטה ב- SAP – יתרון.

  • נציג/ת שירות לקוחות ובק אופיס- בעיקר מיילים!

    לחברת "יפעת" המובילה בתחומה באיסוף מידע תקשורתי דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות ובק אופיס.
    משרה מלאה- א’ עד ה’ 08:30-17:00 + שישי לסירוגין מהבית (אחת ל- 3 שבועות)- 08:30-12:30
    משרדי החברה ממוקמים בתל אביב (ניתן לשלב לאחר ההכשרה עבודה מהבית)
    התפקיד כולל מענה טלפוני (30%) ומענה בכתב לפניות של לקוחות (70%), מעקב וביצוע משימות מא’ עד ת’, עבודה במספר ממשקים עם מחלקות פנים ארגוניות.

    דרישות
    ניסיון בעבודה עם לקוחות- חובה.
    עברית ברמת שפת אם (קריאה, כתיבה ודיבור)- חובה
    רוסית ברמת שפת אם (קריאה, כתיבה ודיבור)- יתרון
    עניין והתמצאות באקטואליה- יתרון
  • מתרגמי/ות חקירות מערבית לעברית- תל אביב
    לחברת "יפעת" דרוש/ה מתרגם /ת ומתמלל /ת חקירות מערבית לעברית.
    משרה מלאה (42 שעות) או משרה חלקית (21 שעות שבועיות)- גמישות רבה בימים ובשעות
    משרדי החברה ממוקמים בתל אביב- ליד עזריאלי
    העבודה מתבצעת רק מהמשרדים!
    דרישות
    יכולת הקלדה מהירה – חובה.
    שליטה מלאה בשפות ערבית ועברית.
  • מנהל/ת תיקי לקוח - עם אורינטציה לדיגיטל
    יפעת מידע תקשורתי החברה המובילה בישראל בניטור ומחקר השיח במדיה המסורתית וברשתות החברתיות.
    מחפשת איש /אשת מכירות / מנהל /ת תיקי לקוחות.
    עבודה מול סוכנויות דיגיטל, מנהלי שיווק, אנשי מחקר, דוברות ועוד.
    מכירת מגוון פתרונות מתקדמים בעולם מחקרי הרשת.
    ניהול תיקי הלקוח מא ועד ת, בדגש על מכירות שירות ומקצועיות.
    דרישות
    ידע או ניסיון בתחום הדיגיטל- פייסבוק, אינסטגרם, גוגל וכד’.
    ניסיון קודם ממשרד פרסום/ניהול דיגיטל – חובה
    יכולת מכירה מעולה
    נכונות לעבודת שטח.
  • רפרנט /ית איסוף מידע
    לחברת יפעת מכרזים המתמחה באיסוף מידע מאמצעי התקשורת, דרוש/ה רפרנט/ית איסוף מידע.
    במסגרת התפקיד יצירת קשר טלפוני עם גופים בתחום הבנייה לצורך איסוף נתונים על פרויקטיי בנייה חדשים ועדכונם באתר החברה.
    העבודה בימים א-ה, 08:00-15:00 (קיימת מעט גמישות בשעות)
    משרדי החברה ממוקמים בתל אביב (ליד עזריאלי)
    דרישות
    ניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת.
    יכולת למידה מהירה וזיקה טכנולוגית.
    תודעת שירות גבוהה.
    נכונות לעבודה טלפונית
  • איש/אשת helpdesk

    חברת יפעת המובילה בתחום של איסוף מידע מהתקשורת, אינטרנט ורשתות חברתיות מחפשת איש/אשת HelpDesk לתמיכה במשתמשי קצה וטיפול במערכות IT.
    זו הזדמנות נהדרת להצטרף לחברה יציבה, ותיקה ומובילה עם אוירה משפחתית, ולצוות המתמודד עם אתגרים חדשים ומעודד למידה.
    משרה מלאה ממשרדי החברה בתל אביב
    התפקיד כולל:
    טיפול ותמיכה בתקלות פנים ארגוניות בנושאים אפליקטיביים וחומרה למשתמשי הקצה בארגון.
    טיפול ותמיכה בעמדות הקצה: נייחים, ניידים, מדפסות וכו’.
    טיפול ותחזוקה של מערכות ארגוניות – system
    למתאימים יש אפשרות ללמוד ולטפל במערכות מורכבות כגון IPTV, VOIP, switches, storage ועוד.
    נא לציין ציפיות שכר

    דרישות:

    ניסיון עם מערכות הפעלה windows 10/Windows server
    ניסיון עם חומרה של תחנות עבודה/ניידים
    ניסיון בסביבות שרתי windows: AD, DNS, DHCP, NTFS
    ניסיון עם office/office 365
    ניסיון בתפעול רשתות

  • רכז/ת תפעול ומידע
    לחברת יפעת מכרזים דרוש/ה רכז/ת תפעול ומידע
    העבודה במשרדי החברה בתל אביב (בהמשך ניתן לשלב יום מהבית)
    א-ה 8:00-15:00/16:00
    במסגרת התפקיד: הזנת עסקאות למערכת, מיון מכרזים, הגהת מכרזים ומשימות אדמיניסטרטיביות נוספות
    דרישות
    12 שנות לימוד- חובה
    ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית- חובה
    דייקנות וירידה לפרטים
    שליטה מלאה בסביבת עבודה ממוחשבת
  • מתרגמי/ות חקירות מערבית לעברית- באר שבע
    לחברת "יפעת" דרוש/ה מתרגם /ת ומתמלל /ת חקירות מערבית לעברית.
    משרה מלאה (42 שעות) או משרה חלקית (21 שעות שבועיות)- גמישות רבה בימים ובשעות
    משרדי החברה ממוקמים בבאר שבע- ליד הרכבת
    העבודה מתבצעת רק מהמשרדים!
    דרישות
    יכולת הקלדה מהירה – חובה.
    שליטה מלאה בשפות ערבית ועברית.