person שחר גור, מנהל מחלקת מחקרי מדיה חשבתם שהתקשורת שמאלנית? תחשבו שוב האם התקשורת שמאלנית? האם היא משקפת את דעת הקהל? ומה חושב עליה הציבור הרחב? יפעת מחקרי מדיה ערכה מחקר מיוחד וראשון מסוגו ובו ניסיון לבחון את מידת ההתאמה בין הסיקור
person שחר גור, מנהל מחלקת מחקרי מדיה בעלות על קבוצת ספורט מבטיחה חיזוק תדמיתי? תחשבו שוב מה זה נותן להם? השאלה המעניינת ביותר מאז החל עידן הבעלות הפרטית של אנשי עסקים ישראלים על קבוצות ספורט בארץ היא: מה זה נותן להם? כסף, וזה ברור
person רז שיינרמן, אנליסט במחקרי מדיה מבצע "צוק איתן" בתקשורת המשודרת יפעת מחקרי מדיה בחנה וניתחה את הסיקור של מבצע צוק איתן במדיה המשודרת המובילה (ערוצי הטלוויזיה והרדיו הארציים) במהלך 50 ימי הלחימה