person רו שיינמן, סמנכ"ל חדשנות בקבוצת יפעת יפעת ביג דאטה עידן התפוצצות המידע הציב בפני חברת יפעת הזדמנות לחשב מסלול חדש; לצד איסוף המידע המסורתי של הקבוצה, בסיוע חברות טכנולוגיה ישראליות מובילות מתקדמת החברה לשימוש במידע והסקת מסקנות
person מני אברהמי, מנכ"ל יפעת מידע תקשורתי תוכן שיווקי: כמה, למה ובעיקר – איך? על-פי הערכות, עד 2020 כ – 60% מתכני התקשורת הדיגיטלית יהיו קנויים; נתוני "יפעת מחקרי מדיה" מגלים כי ציבור צרכני התקשורת לא נבהל מהתופעה, מודע לה ומצהיר כי
person מני אברהמי, מנכ"ל יפעת מידע תקשורתי משווי חשיפה- להשפעת חשיפה ארגונים עסקיים, משרדי ממשלה, עמותות ואישים רבים שוכרים דוברים ואנשי יחסי ציבור לנהל עבורם את הקשר עם התקשורת, ליצור חשיפה אוהדת או למנוע חשיפה שלילית, אך מרביתם לא
person שחר גור, מנהל מחלקת מחקרי מדיה חשבתם שהתקשורת שמאלנית? תחשבו שוב האם התקשורת שמאלנית? האם היא משקפת את דעת הקהל? ומה חושב עליה הציבור הרחב? יפעת מחקרי מדיה ערכה מחקר מיוחד וראשון מסוגו ובו ניסיון לבחון את מידת ההתאמה בין הסיקור