person נתי יעקובי, מנכ"ל בקרת פרסום פרסום עיריות ומועצות מקומיות 2010 – 2016 מחקר מיוחד של יפעת בקרת פרסום, שבחן את ההשקעה בפרסום בעיריות ומועצות המקומיות בין השנים 2010-2016 ניתן לראות כי סה"כ ההוצאה הריאלית לפרסום בתחום זה היתה כ-187 מליון
person שחר גור, מנהל מחלקת מחקרי מדיה חשבתם שהתקשורת שמאלנית? תחשבו שוב האם התקשורת שמאלנית? האם היא משקפת את דעת הקהל? ומה חושב עליה הציבור הרחב? יפעת מחקרי מדיה ערכה מחקר מיוחד וראשון מסוגו ובו ניסיון לבחון את מידת ההתאמה בין הסיקור
person שחר גור, מנהל מחלקת מחקרי מדיה בעלות על קבוצת ספורט מבטיחה חיזוק תדמיתי? תחשבו שוב מה זה נותן להם? השאלה המעניינת ביותר מאז החל עידן הבעלות הפרטית של אנשי עסקים ישראלים על קבוצות ספורט בארץ היא: מה זה נותן להם? כסף, וזה ברור
person נתי יעקובי, מנכ"ל בקרת פרסום פרסומות הווידיאו באינטרנט מאופיינות באופי משלהן הפרסום בווידאו באינטרנט בתנופה, YouTube מכתיב את הטון, אתרי התוכן הישראלים מאמצים טכנולוגיות חדשות וממציאים נדל"ן פרסומי יש מאיין. כמה עובדות על הפרסום בוידאו באינטרנט שכדאי שתדעו. נפח