person מני אברהמי, מנכ"ל יפעת מידע תקשורתי תוכן שיווקי: כמה, למה ובעיקר – איך? על-פי הערכות, עד 2020 כ – 60% מתכני התקשורת הדיגיטלית יהיו קנויים; נתוני "יפעת מחקרי מדיה" מגלים כי ציבור צרכני התקשורת לא נבהל מהתופעה, מודע לה ומצהיר כי
person נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום זינוק בפרסום לקראת פסח ההוצאה לפרסום לקראת החג עמדה על 186 מיליון ש', זינוק של 50% מהחודש לפני כן – כך עפ"י יפעת בקרת פרסום. המותג המוביל הוא סופרפארם. גורם בשוק הפרסום:
person עו"ד אהוד גרא, יפעת מכרזים המתחרה שלכם זכה בעיסקה בזכות פטור ממכרז? אל תוותרו, תבדקו! מתי פטור ממכרז הוא לגיטימי והאם כשהמתחרה שלכם זוכה לפטור כזה אתם יכולים להתנגד ולהפוך את הקערה על פיה? יפעת מכרזים שופכת אור על נושא שמטריד הרבה בתי
person עו"ד אהוד גרא, יפעת מכרזים טעות שלו רווח שלך לא פעם יכולה הטעות של המתחרה שלך להיות שווה עבורך ניצחון במכרז. הטעות אינה חייבת להיות משמעותית ויכולה להתבטא למשל בדרך הגשת המסמכים או אי הצמדות להוראות המכרז בצורה