person יפעת מכרזים המדריך להשגת לקוחות חדשים לעסק שלכם מוצר או שירות מצוינים וגב כלכלי אינם ערובה להצלחה בעסקים - ללא עבודה מתמדת על הגדלת מעגל הלקוחות, העסק לא יוכל לצמוח ולשגשג - כך תשיגו לקוחות חדשים
person נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום מדד אפיקטיוביות בפרסום מדד חדש הגיע לעולם הפרסום הישראלי: TheWinner, מדד האפקטיביות בפרסום של יפעת בקרת פרסום בשיתוף TheMarker, וחברת iPanel המדד בוחן לפי כמה פרמטרים את פרסומות הווידיאו המשודרות מדי
person נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום המפרסמות המובילות במגזר החרדי ענף הפרסום במגזר החרדי התאפיין בשנה החולפת במאבקים בין החברות המפרסמות, בעיקר בזירת מוצרי החלב ותחליפי החלב
person נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום עוגת הפרסום 2017- התוכן השיווקי כובש את השוק אחר שנתיים של קיפאון בעוגת הפרסום, נרשם השנה גידול של 2.6% בהוצאה לפרסום. עוגת הפרסום בשנת 2017 עומדת על 3,980 מיליארד ₪ לעומת 3,880 מיליארד ₪ ב-2016