רדיו חרדי

הרדיו החרדי תופס מקום של כבוד בעוגת הפרסום של המגזר ולפי ההערכות תופס הרדיו כ- 15% מעוגת הפרסום החרדית. הרדיו עובד עם מפרסמים גדולים אך גם עם לא מעט מפרסמים קטנים דרך מחלקת לקוחות ישירים.

בנוסף לפרסום המסורתי בג'ינגלים, מקיים הרדיו החרדי פעילויות תוכן מגוונות עם חברות מהגדולות במשק, כולל פריצות לשידור ממוקדים וקד"מים.

מבדיקת שתי תחנות הרדיו החרדי "קול חי" ו"קול ברמה" מתחילת השנה עולה כי 5 הקטגוריות המובילות בפרסום מתחילת השנה ברדיו החרדי הן:

במקום הראשון קטגוריית ארגונים ועמותות השקעה לפרסום של כ-1.9 מיליון שקלים. המפרסמים המובילים בקטגוריה הם: ארגון איחוד הצלה, עמותת יד עזרא ושולמית, ארגון טהרת הבית – ימי התרמה +ראיונות עם תורמים

במקום השני קטגוריית משרדי ממשלה עם השקעה לפרסום של כמילון שקלים, המפרסמים המובילים בקטגוריה הם משרד התחבורה, המשרד להגנת הסביבה, המוסד לביטוח לאומי.

במקום השלישי קטגוריית דירות למגורים עם השקעה לפרסום של כ-925 אלף שקלים. המפרסמים המובילים בקטגוריה הם קבוצת אלדד פרי, תבור-בן שם – בנין והשקעות, החברה לפיתוח גוש עציון

במקום הרביעי נמצאת קטגוריית מרכזים רפואיים עם השקעה לפרסום של כ-880 אלף שקלים. המפרסמים המובילים בקטגוריה שירותי בריאות כללית (קופ"ח כללית),רפואת השן – מרפאת שיניים, המרכז לרפואת השן.

ואילו במקום החמישי נמצאת קטגוריית רשתות שיווק וחנויות עם השקעה לפרסום של כ-870 אלף שקלים. המפרסמים המובילים בקטגוריה הם: סופר ברקת,יינות ביתן, יש.

5 מותגים מובילים ברדיו בדתי:

#1  פרי נדל"ן עם השקעה לפרסום של כ-900 אלף שקלים עם הקמפיין " פרי נדל"ן – PERI PLACE – החלה מכירה לבניין"

#2 מחסני חשמל עם השקעה של כ-770 אלף שקלים עם הקמפיין " מחסני חשמל – שלם וקח"

#3 ארגון איחוד והצלה עם השקעה לפרסום של כ-560 אלף שקלים עם הקמפיין " ארגון איחוד הצלה – מיזם מוסד בטוח" המנגיש ציוד רפואי מתקדם לכל מוסד ולכל בי"ס

#4 משרד התחבורה עם השקעה לפרסום של כ-500 אלף שקלים עם הקמפיין " משרד התחבורה – שומרי הדרך"

#5 אריקה כרמל עם השקעה לפרסום של כ-440 אלף שקלים עם הקמפיין " אריקה כרמל-B-CURE LASER-עדיין סובלים מכאבים ?"

קטגוריות שחזקות ברדיו החילוני, אך עדיין פחות מורגשות ברדיו החרדי

קטגוריית תרבות נמצאת עם השקעה לפרסום של כ-1.1 מיליון שקלים. המפרסמים המובילים בקטגוריה הם EVENTIM, אודי אפלבוים, לאן – משרד כרטיסים.

קטגוריית כרטיסי האשראי עם השקעה לפרסום של כ-1.1 מיליון שקלים . המפרסמים המובילים בקטגוריה הם כ.א.ל – כרטיסי אשראי לישראל, לאומי קארד, בנק דיסקונט

קטגוריית מבנה עם השקעה לפרסום של כ-900 אלף שקלים. המפרסמים המובילים הם פנדור תעשיות ,דלתות אלון, רב בריח.

מפרסמים שחזקים ברדיו החילוני, אך עדיין פחות מורגשים ברדיו החרדי 

במקום השלישי ברדיו הכללי נמצא המפרסם AIG עם השקעה של כ-530 אלף שקלים עם הקמפיין ": AIG – רכב – נהגים טובים משלמים פחות".

במקום הרביעי נמצא ארקיע עם השקעה של כ-480 אלף שקלים עם הקמפיין " ארקיע – ארקיע זה חופש"

במקום החמישי נמצא המפרסם סמל"ת עם השקעה של כ-420 אלף שקלים עם הקמפיין " פיאט – המשפחתית המשתלמת בישראל"