שמירת מגע: משבר הקורונה מהווה הזדמנות מצוינת לקידום מהיר של תשלומים דיגיטליים ותשלומים ללא מגע בנקים מרכזיים ברחבי העולם מקדמים יוזמות להפחתת השימוש בכסף מזומן, עקב החשש להגברת התפשטות הנגיף באמצעות השימוש בשטרות. בישראל השיח עדיין נמצא בחיתוליו ומהווה הזדמנות ייחודית לשינוי ההתנהגות
person שלמה גוטליב, מנהל מחקר חטיבת פיננסים תקשורת עם הלקוחות בתקופת משבר: UniCredit כמקרה בוחן הבנק האיטלקי UniCredit השיק אתר אינטרנט ייעודי, שמשדר ללקוחותיו מערך התמודדות ושותפות רחב יותר, מעביר מסר חיובי מאוד לציבור, וביום שאחרי עשוי לבדל ולמצב את הבנק ככזה שבאמת
כשהשוק מצטופף החדשנות גוברת: Amex מגמישה את אפשרויות הפירעון באשראי Amex ארה"ב מאפשרת ללקוחותיה גמישות בפירעון האשראי ובפריסת התשלומים למוצרים שונים באמצעות Pay It Plan It. הצעת ערך זו מבטאת מגמה של העברת השליטה במוצר האשראי לידי הלקוח,
person שלמה גוטליב, מנהל מחלקת מחקר, שירותים פיננסיים, אדקיט סקר חדש: נוחות או ביטחון – מה הצרכן הפיננסי מעדיף? מחקרים מהתקופה האחרונה מצביעים על כך שהצרכן מבקש, יותר מכל דבר אחר, לקבל ביטחון מפני הונאות בשירותים הפיננסיים. התמקדות בביטחון הצרכן עשויה לבנות את האמון בין הצרכן למוסד