person נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום ענף הפרסום ותעשיית הטלוויזיה כמרקחה הפיצול הקרב בערוץ 2 והפיכתם של קשת ורשת לערוצי שידור במשרה מלאה בערוצים 12 ו-13 מטלטלים את ענף הפרסום, תכנון המדיה ותעשיית הטלוויזיה. בשבועות המקדימים לפיצול עסוקות
person נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום המפרסמים המובילים במגזר החרדי לסיכום שנת תשע"ז מלחמות הפרסום הבולטות בתשע"ז היו בין המחלבות, קופות החולים, תחליפי החלב, חנויות הריהוט והאופטיקה וחיתולים לתינוקות, כאשר נראה כי התשתית למלחמה הפרסומית בזירת המחלבות הינה על רקע המעבר
person נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום איזה מותג שולט ברדיו החרדי? הרדיו החרדי תופס מקום של כבוד בעוגת הפרסום של המגזר ולפי ההערכות תופס הרדיו כ- 15% מעוגת הפרסום החרדית. הרדיו עובד עם מפרסמים גדולים אך גם עם לא
person רביב טל, מנכ"ל Vigo אנטישמיות במדיה החברתית מחקר שהופק ע"י חברת Vigo עבור ה-World Jewish Congress אמד את היקף ומאפייני השיח האנטישמי הנכתב בכל יום ברשתות החברתיות על פי מדדים של סוגי הפוסטים, מידת החומרה,