person בשיתוף Vigo מקבוצת "יפעת" המדריך לשיפור ביצועים שיווקיים – מדידת השקעה מול השפעה כך תמדדו את ההשקעה הכספית במהלכים שיווקיים אל מול ההשפעה בשיח ברשת, כדי לשפר את הביצועים השיווקיים שלכם ולנצל הזדמנויות שיווקיות בקרב לקוחות ואל מול המתחרים
עובדה או אגדה – אמת ובדייה בשיח התקשורתי המרכזי בישראל מחקר מיוחד כנס אילת לעיתונות בחן את סוגיית האמון בתקשורת מזווית ייחודית וחדשה שאינה זוכה לתשומת לב מספקת. זווית זו נוגעת לאמירות העובדתיות המתפרסמות במדיה על ידי נבחרי
person נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום מה אתם צריכים לדעת לפני שעולים בקמפיין? מידע עסקי, הדבר הכי חשוב שמנהלים צריכים לפני עליה לקמפיין רגע לפני חנוכה יפעת בקרת פרסום מסבירה איך לגרש את החושך מהזירה התחרותית.
person רביב טל, מנכ"ל Vigo אנטישמיות במדיה החברתית מחקר שהופק ע"י חברת Vigo עבור ה-World Jewish Congress אמד את היקף ומאפייני השיח האנטישמי הנכתב בכל יום ברשתות החברתיות על פי מדדים של סוגי הפוסטים, מידת החומרה,