amec 2019

עבודת המחקר הזוכה נערכה עבור בנק ירושלים והתמקדה בהשפעת הפעילות השיווקית של הבנק על היעדים העסקיים. סמנכ"ל המחקר ביפעת: "הזכייה בפרס היא עדות משמחת לכך שבתחום מחקרי המדיה אנו נמצאים בצמרת העולמית"

 

ארגון AMEC, הארגון הגדול בעולם למחקר וניתוח של נתוני פרסום ומדיה, המאגד את חברות המחקר המובילות בעולם, הכריז על זכייתה של יפעת מחקרי מדיה במקום השני בתחרות השנתית שהוא עורך.

חברת "יפעת מחקרי מדיה" הינה החברה הישראלית הראשונה שהתקבלה להיות חברה בארגון היוקרתי. לתחרות השנתית של הארגון ניגשו מעל 100 חברות בינלאומיות שהגישו את מחקריהן במהלך השנה החולפת. מתוכן עלו לגמר 8 חברות, שהוזמנו לטקס המפואר אותו ערך השנה הארגון בפראג.

חברת "יפעת מחקרי מדיה", זכתה במקום השני היוקרתי על עבודת מחקר 360 שנערכה עבור ובשיתוף בנק ירושלים, לבחינה ושיפור האפקטיביות של הפעילות השיווקית של הבנק, כחלק ממהלך המיתוג מחדש של הבנק "בנק ירושלים – בנקאות משלימה" שהוביל אגף האסטרטגיה והשיווק בבנק.

מחקר 360 מבוסס על מתודולוגיה שפותחה בחברת יפעת על בסיס מודלים בינלאומיים, לשילוב נתוני יח"צ, פרסום, דיגיטל, סקרי דעת קהל ונתונים עסקיים. מחקר 360 מסייע לחברות לבחון את השפעת פעילותן במדיה על יעדי הארגון התדמיתיים והעסקיים ולשפר את הפעילות בהתאם לתובנות העולות מהמחקר.

את החברה ייצגו בטקס מר גבי בגס, הבעלים של קבוצת יפעת, מר מני אברהמי מנכ"ל יפעת, ומר שחר גור, סמנכ"ל המחקר ביפעת.

Amec Picture

שחר גור, סמנכ"ל המחקר ביפעת: "מהלך חדשני של שילוב כל אפיקי הדאטה הקיימים ביפעת, תוך שימוש במודלים בינלאומיים, מאפשר לנו להציע ללקוחותינו כלי מחקרי מתקדם לבחינת הקשר בין הפעילות במדיה ליעדי הארגון. הזכייה בפרס הינה עדות משמחת לכך שבתחום מחקרי המדיה ישראל נמצאת בצמרת העולמית."

הגר פרץ-דיין, מנהלת אגף שיווק ואסטרטגיה בבנק ירושלים: "אנחנו רוצים להודות לחברת יפעת שהציתו את דמיוננו בדבר התמודדות בתחרות בינלאומית עם קמפיין מקומי וגם הוכיחו שזה אפשרי להגיע למקום השני והמכובד. כחלק ממהלך המיתוג מחדש של הבנק בנינו אסטרטגיה שיווקית ופרסומית שמטרתה לייצר את המנועים הטובים ביותר למהלך ואנחנו שמחים מאוד שזכינו להכרה כה חשובה בתחרות בינלאומית".