היקפי המידע העצומים, הקצב המהיר של ההתרחשויות החדשותיות בעולם ואלפי ערוצי תקשורת המונים ורבדי שיחה במדיה חברתית, הופכים את היכולת של אנשי יחסי ציבור, דוברים ומנהלי שיווק לסנן מידע ולצרוך מידע חיוני בזמן אמת, למשימה תפעולית מאתגרת, גוזלת זמן ומתישה.
יחסי ציבור – השגת המוניטין הרצוי
יחסי ציבור (PR/יח"צ) מהווים כיום נדבך חשוב בתמהיל השיווק של חברות, ארגונים וגופים ציבוריים. בזכות פעילות יחסי ציבור מקצועית משפרים גופים רבים את מיצובם, ומצליחים להשפיע על הציבור הרחב הרגולטור או קהלי יעד ממוקדים.
כיום קיימות דוגמאות רבות של חברות עסקיות שפעילות יחסי הציבור שלהן מהווה את הפעילות השיווקית העיקרית שלהן.
פתרונות שמציעה יפעת בעולם יחסי הציבור
קבוצת יפעת מתמחה באיסוף, מחקר וניתוח של מידע תקשורתי במיוחד עבור קהילת המקצוענים בעולמות התקשורת השונים. בעזרת תשתית טכנולוגית מתקדמת נאספים מדי יום, לאורך כל שעות היממה, אלפי פרטי מידע מכלל כלי התקשורת בישראל. המידע מעובד, מסונן, נחקר ומנותח, הן באמצעים דיגיטאליים והן על ידי צוות מיומן של חוקרי התקשורת שלנו, ומועבר אליכם, לקוחות החברה בזמן אמת, באמצעות מייל דרך פורטל או באמצעות אפליקציות הסלולר השונות של יפעת. השירותים שאנו מציעים לאנשי יחסי ציבור, דוברים ומנהלי שיווק בארגונים משרטטים תמונת מצב תקשורתית שלמה ומדויקת במדיה. הנתונים מאפשרים בקרה והתערבות בשיח התקשורתי אודות ארגונים ומותגים בין אם לצרכי בקרה ותגובה ובין אם לצורך ניהול מהלך שיווקי או קמפיין באופן פרו אקטיבי
פעילות יחסי ציבור כוללות בין השאר
- איתור מידע מהתקשורת
- הפצת מידע בעולם התקשורת
- יצירת תדמית המותג בתקשורת
[contact_shortcode mailto="gil_g@ifat.com" title="רוצה לשמוע על הזדמנויות חדשות בתקשורת? צרו עמנו קשר!"]
רוצים לקבל מידע נוסף? צרו עמנו קשר!
שליחת ההודעה נכשלה. אנא נסה מאוחר יותר או פנה למנהל האתר בשיטה אחרת.