person נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום עוגת הפרסום 2017- התוכן השיווקי כובש את השוק אחר שנתיים של קיפאון בעוגת הפרסום, נרשם השנה גידול של 2.6% בהוצאה לפרסום. עוגת הפרסום בשנת 2017 עומדת על 3,980 מיליארד ₪ לעומת 3,880 מיליארד ₪ ב-2016
person נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום מה אתם צריכים לדעת לפני שעולים בקמפיין? מידע עסקי, הדבר הכי חשוב שמנהלים צריכים לפני עליה לקמפיין רגע לפני חנוכה יפעת בקרת פרסום מסבירה איך לגרש את החושך מהזירה התחרותית.
person נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום ענף הפרסום ותעשיית הטלוויזיה כמרקחה הפיצול הקרב בערוץ 2 והפיכתם של קשת ורשת לערוצי שידור במשרה מלאה בערוצים 12 ו-13 מטלטלים את ענף הפרסום, תכנון המדיה ותעשיית הטלוויזיה. בשבועות המקדימים לפיצול עסוקות
person נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום המפרסמים המובילים במגזר החרדי לסיכום שנת תשע"ז מלחמות הפרסום הבולטות בתשע"ז היו בין המחלבות, קופות החולים, תחליפי החלב, חנויות הריהוט והאופטיקה וחיתולים לתינוקות, כאשר נראה כי התשתית למלחמה הפרסומית בזירת המחלבות הינה על רקע המעבר