'יפעת מחקרי מדיה', זכתה במקום השני בתחרות היוקרתית של ארגון AMEC הזכייה היוקרתית על עבודת מחקר 360 שנערכה עבור ובשיתוף בנק ירושלים.
person יפעת בקרת פרסום דירוג הפרסום של שנת 2018 רשתות השיווק מרחיבות את ליבות העסקים שלהם בכניסה לתחומים אסטרטגים חדשים, הטלוויזיה הרב ערוצית ממשיכה לבלוט בפרסום עקב התבססות סלקום ופרטנר TV ותחום הביטוח מקבל זריקת מרץ פרסומית
person נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום מדד אפיקטיוביות בפרסום מדד חדש הגיע לעולם הפרסום הישראלי: TheWinner, מדד האפקטיביות בפרסום של יפעת בקרת פרסום בשיתוף TheMarker, וחברת iPanel המדד בוחן לפי כמה פרמטרים את פרסומות הווידיאו המשודרות מדי
person נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום המפרסמות המובילות במגזר החרדי ענף הפרסום במגזר החרדי התאפיין בשנה החולפת במאבקים בין החברות המפרסמות, בעיקר בזירת מוצרי החלב ותחליפי החלב