person נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום איזה מותג שולט ברדיו החרדי? הרדיו החרדי תופס מקום של כבוד בעוגת הפרסום של המגזר ולפי ההערכות תופס הרדיו כ- 15% מעוגת הפרסום החרדית. הרדיו עובד עם מפרסמים גדולים אך גם עם לא
person רו שיינמן, סמנכ"ל חדשנות בקבוצת יפעת יפעת ביג דאטה עידן התפוצצות המידע הציב בפני חברת יפעת הזדמנות לחשב מסלול חדש; לצד איסוף המידע המסורתי של הקבוצה, בסיוע חברות טכנולוגיה ישראליות מובילות מתקדמת החברה לשימוש במידע והסקת מסקנות
person נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום זינוק בפרסום לקראת פסח ההוצאה לפרסום לקראת החג עמדה על 186 מיליון ש', זינוק של 50% מהחודש לפני כן – כך עפ"י יפעת בקרת פרסום. המותג המוביל הוא סופרפארם. גורם בשוק הפרסום:
person נתי יעקובי, מנכ"ל בקרת פרסום פרסום עיריות ומועצות מקומיות 2010 – 2016 מחקר מיוחד של יפעת בקרת פרסום, שבחן את ההשקעה בפרסום בעיריות ומועצות המקומיות בין השנים 2010-2016 ניתן לראות כי סה"כ ההוצאה הריאלית לפרסום בתחום זה היתה כ-187 מליון