• אודות
    • אודות החברה
    • חזון וערכים
    • הנהלה
  • חברות הקבוצה
    • יפעת מידע תקשורתי
    • יפעת בקרת פרסום
    • יפעת מכרזים
    • יפעת מחקרי מדיה
    • אדקיט
    • VIGO
  • עולמות תוכן
    • יחסי ציבור
    • פרסום מדיה
    • הזדמנות עסקית
    • מדיה חברתית
    • מחקר
  • קריירה
  • בלוג
  • צור קשר
person
כניסת מנויים
  • EN
Skip to content
קבוצת יפעת
  • אודות
    • אודות החברה
    • חזון וערכים
    • הנהלה
  • חברות הקבוצה
    • יפעת מידע תקשורתי
    • יפעת בקרת פרסום
    • יפעת מכרזים
    • יפעת מחקרי מדיה
    • אדקיט
    • VIGO
  • עולמות תוכן
    • יחסי ציבור
    • פרסום מדיה
    • הזדמנות עסקית
    • מדיה חברתית
    • מחקר
  • קריירה
  • בלוג
  • צור קשר
person
כניסת מנויים
  • EN
קבוצת יפעת
  • אודות
    • אודות החברה
    • חזון וערכים
    • הנהלה
  • חברות הקבוצה
    • יפעת מידע תקשורתי
    • יפעת בקרת פרסום
    • יפעת מכרזים
    • יפעת מחקרי מדיה
    • אדקיט
    • VIGO
  • עולמות תוכן
    • יחסי ציבור
    • פרסום מדיה
    • הזדמנות עסקית
    • מדיה חברתית
    • מחקר
  • קריירה
  • בלוג
  • צור קשר

בלוג

עמוד הבית // בלוג
עמוד הבית // בלוג
person בשיתוף Vigo מקבוצת "יפעת"

ההאשטג ששינה את ההיסטוריה

vigo, מחקר ברשת החברתית
Metoo# הוא הקמפיין הגדול ביותר בהיסטוריית הרשתות החברתיות
קרא עוד >

בעל עסק? קבל את המדריך לשימור לקוחות בחמישה צעדים

יפעת מכרזים
בעל עסק? קבל את המדריך לשימור לקוחות בחמישה צעדים. הסטטיסטיקות ונתוני הפתיחה אינם מעודדים במיוחד בעבור בעלי עסקים קטנים ובינוניים השואפים לצמוח ולשגשג * אולם, בעזרת קצת למידה
קרא עוד >
person שחר גור, מנהל מחלקת מחקר

הדרישה להתערבות ממשלתית בענפי המשק – דעת קהל וסיקור תקשורתי

שנת 2018 הסתיימה בעיסוק תקשורתי נרחב בסוגיית יוקר המחיה ובמבנה המשק הישראלי, נושא שעשוי לעלות גם במסגרת קמפיין הבחירות. עם זאת, חשוב לציין שנושאים כלכליים עדיין נמוכים בסדר היום התקשורתי הכללי. כך למשל, סוגיית עליות המחירים במשק מדורגת במקום ה-14 בסדר היום השנתי, הנושא הכלכלי השני המסוקר ביותר אחרי מחיר למשתכן ושוק הדיור. במחקר מיוחד המשלב ניתוח תקשורתי וסקרי דעת קהל, בחנו עד כמה הציבור בישראל מעוניין בהתערבות ממשלתית בענפים השונים במשק ביחס לעבר. ההשוואה היא בין שתי תקופות דומות של מערכת בחירות – מרץ 2015 מול ינואר 2019. התוצאות מעידות על שינויים בהעדפות הציבור במתאם כמעט מושלם לשינוי בהיקפי הסיקור התקשורתי של כל ענף בין השנים. בעוד בשנת 2015, הציבור בישראל הציב בראש את ענפי הנדל"ן והבנקאות, נכון לנקודת הזמן הנוכחית ענפי המזון והאנרגיה הם המובילים בדרישה להתערבות. ניתן לראות בכך שיקוף של השינוי בשיח הציבורי בין קמפיין הבחירות הקודם, והתייחסותו הכמעט בלעדית לדיור ולריכוזיות במערכת הבנקאית, לבין נקודת הפתיחה של הקמפיין הנוכחי על רקע מחאות עליית המחירים שהתמקדו במחירי המזון והחשמל. ענף הדיור, שהיה במרכז הסיקור הכלכלי בשנים האחרונות, נותר גבוה אך כבר אינו הבלעדי. ניתן לראות בתוצאות גם את הישגיו של שר האוצר בדעת הקהל (דיור ובנקאות) אל מול האתגרים המרכזיים לפתחו של השר הבא (מזון ואנרגיה). כאמור, השינוי בהיקף הסיקור של כל ענף נמצא במתאם עם השינוי בדעת הקהל – עדות לשיקוף הולם של התקשורת את תחושות הציבור וייתכן שגם השפעה של התקשורת בעיצוב דעת קהל בתחום זה.
ניתוח מיוחד של השיח התקשורתי ועמדות הציבור מעיד על קשר הדוק בין השניים בנושאים הכלכליים צרכניים המטרידים את אזרחי ישראל.
קרא עוד >
person יפעת בקרת פרסום

דירוג הפרסום של שנת 2018

advertising
רשתות השיווק מרחיבות את ליבות העסקים שלהם בכניסה לתחומים אסטרטגים חדשים, הטלוויזיה הרב ערוצית ממשיכה לבלוט בפרסום עקב התבססות סלקום ופרטנר TV ותחום הביטוח מקבל זריקת מרץ פרסומית
קרא עוד >
keyboard_arrow_right קודם 1 … 3 4 5 6 7 … 15 הבא keyboard_arrow_left
pr knowledge banner
צרו עמנו קשר
בית יפעת

הירקון 3 בני ברק, מגדלי LYFE בניין B, קומה 14

place ניווט באמצעות וויז

service@ifat.com | 03-5635050

צרו עמנו קשר
ניווט מהיר
  • עמוד הבית
  • אודות החברה
  • חזון וערכים
  • הנהלה
  • קריירה
  • בלוג
  • מפת האתר
חברות הקבוצה
  • מידע תקשורתי
  • בקרת פרסום
  • מכרזים
  • מחקרי מדיה
  • אדקיט
  • VIGO
עולמות תוכן
  • יחסי ציבור
  • פרסום מדיה
  • מדיה חברתית
  • הזדמנות עסקית
  • מחקר
יפעת ברשתות חברתיות
‎יפעת - ifat‎
כל הזכויות שמורות © 2017 קבוצת יפעת
Created By - תחזוקת אתרים
גודל פונט
ניגודיות